Hartje voor Jou! PvdA bedankt schoonmakers op Valentijnsdag

14 februari 2020

Wij houden van de mensen die onze stad schoonmaken en opgeruimd houden. Vaak als wij nog slapen, in weer en wind, tegen een magere vergoeding, zijn deze mensen in de weer om Hilversum mooi, schoon en opgeruimd te houden. Met Valentijn bedanken we deze harde werkers  met onze inmiddels beroemde PvdA hartjes-potjes. PvdA Hilversum <3 you!

Willem Vis en zijn groene collegas van de Tomingroep houden in Hilversum de buitenruimte mooi en vrij van zwerfafval. Het is een grote club dus we hebben twee potjes met snoep achtergelaten.

De mannen van het GAD scheidingsstation in Crailo zijn blij verrast met ons Valentijnsbezoek. We laten ook een potje achter in de kantine voor de vuilnismannen. We <3 you!

Ilja en Chantal van winkeliersvereniging Gijsbrecht spannen zich in om de winkelbuurt opgeruimd, gezellig en veilig te houden. We <3 you!

In ziekenhuis Tergooi bedanken we de vrijwilligsters die als gastvrouw de patiënten en bezoekers verwelkomen en de weg wijzen. PvdA Hilversum <3 you!

Alexander van de Kringloopwinkel en zijn collega’s zijn blij met de waardering die ze kregen. Ook heeft Alexander nog een goeie tip: als je nog eens iets nodig hebt, kom dan eerst naar de Noorderweg om een kijkje te nemen!

Deze kanjers van het CleanTeam houden onze Connexxion bussen mooi schoon. Zonder hun inzet zou het maar een rommeltje zijn. We <3 you CleanTeam!

Onze Robert is ook nog op bezoek geweest bij de medewerkers van Keep it Clean. Zij houden onze scholen, kinderdagverblijven, sportvelden en kantoren mooi schoon. Als wij nog slapen, of s avonds laat. Bedankt voor jullie harde werk, we <3 you!