14 februari 2014

PvdA rouwt om groot verlies van Ernst Bakker en Els Borst

Het nieuws rondom het overlijden van ex-burgervader Bakker en ex-minister Borst kwam als een grote klap binnen voor de PvdA in Hilversum. Hoe kan het toch zijn dat twee politici van grote namen in één week tijd het leven verliezen. Daar nu naar buiten is gekomen dat oud minister Els Borst door een misdrijf om het leven is gekomen en ex-burgervader gisteren begraven en herdacht is, legt de PvdA in Hilversum dit weekend de campagne stil.

Canvassen in de Egelantier gaat niet door

In eerste instantie zouden wij morgen de straat op gaan rondom de Egelantier. Ook daar zouden wij van deur tot deur vragen hoe u zich in uw wijk voelt. Uit groot respect voor zowel Ernst Bakker als Els Borst hebben wij besloten dat het canvassen van morgen niet meer doorgaat. Zo heeft iedereen dit weekend de tijd om alles te laten bezinken en stil te staan bij wat belangrijk is in ons leven: onze familie, vrienden en gezondheid.

Wij hopen dat u begrip heeft voor onze beslissing. Volgende week zullen wij uiteraard weer in de wijken en buurten van Hilversum te vinden zijn.