Koffieochtend Internationale Vrouwendag

1 februari 2018

De PvdA Hilversum organiseert een interactieve en inspirerende koffie ochtend in het kader van de Internationale Vrouwendag 2018 in De Jonge Haan, Hilversum

Kansen spotten, kansen creëren, kansen krijgen, kansen pakken

In studie, privé, werk en andere situaties is onze positie en onze zichtbaarheid groeiende. Dat is gelukkig merkbaar in Hilversum en ook op andere plaatsen in de wereld.

Hier staan we bij stil en tegelijk laten we ons inspireren door een drietal vrouwen. Deze vrouwen delen in presentaties van circa 5 minuten hun eigen ervaringen in het ”Kansen spotten, kansen creëren, kansen krijgen, kansen pakken”. Zij verschillen in leeftijd, afkomst, levenskeuzes en wonen in of zijn bekend met Hilversum.

De spreeksters:

• Femke van Drooge is onderneemster in de IT branche. Daarnaast is zij in januari benoemd tot de eerste vrouwelijke lijsttrekker voor de PvdA in Hilversum.
  • Roselien Ramkhelawan was onderneemster, bekleedde een HR functie, schreef columns, was Directie secretaresse, Management assistente, Project medewerker etc. Met 35 jaar werkervaring nu helaas zonder een baan. Studeert nu HBO student maatschappelijk werker én is in een fase van een nieuwe baan..
  • Elsbeth de Jager heeft haar eigen Vertaal- en Tekstbureau. Naast haar werk schrijft zij kinderboeken over en voor vluchtelingenkinderen die zij persoonlijk in kampen in Libanon en Griekenland uitdeelt.

Wat is er mooier om daarna op deze 8 maart onderling over dit onderwerp verder over te spreken, te delen en elkaar te inspireren?

Voor koffie, thee, water en iets lekkers wordt met liefde gezorgd.

Natuurlijk nemen we als actieve vrouwen in de PvdA Hilversum voor ons politieke werk graag goede ideeën mee op weg naar een liever Hilversum.

Vrouwen, weet je welkom op:

8 maart van tien tot twaalf uur ’s ochtends (inloop vanaf half tien)

In De Jonge Haan op ’s Gravelandseweg 62