Januari 2016

Elke maand leggen wij een actuele stelling voor aan het ‘Panel van 1.000 Hilversummers’. Het panel waarmee PvdA Hilversum haar inwoners een stem wil geven in de lokale politiek. Ook deze maand zijn wij weer erg benieuwd naar uw mening.

Serious Request in 2017 in Hilversum

Dit wil de gemeente graag. Serious Request wordt jaarlijks door 3FM georganiseerd om voor een goed doel geld in te zamelen. De gemeente stelt dat dit evenement goed voor onze binnenstad en horecaondernemers is. Bovendien zet het Hilversum als mediastad op de kaart. Gemiddeld trekt Serious Request namelijk zo’n 1 miljoen bezoekers per jaar.

Stelling

Dit breng ons bij de stelling van de maand:

[socialpoll id=”2319350″]

Aan de ene kant lijkt het een mooi feestje voor de stad. Maar is dat eigenlijk wel zo? Aan de andere kant is het ook een duur feestje. De gemeente Hilversum verwacht € 350.000 in te moeten leggen (hiervan moet € 100.000 door ondernemers worden betaald).

Doe ook mee aan de discussie

Wij zijn erg benieuwd naar uw mening. Is het organiseren van Serious Request in Hilversum goed besteed geld? Klik op de stelling om uw stem uit te brengen. U kunt stemmen t/m 3 januari.

Waar ben je naar op zoek?