9 april 2013

Wat is de stand van ons land?

***UPDATE***

Tot onze spijt moeten wij de bijeenkomst van vandaag met Ahmed Marcouch in de bibliotheek annuleren, omdat Ahmed Marcouch helaas naar een spoedzitting in de Tweede Kamer moet.

In de tussentijd dat wij dit nieuws kregen te horen, hebben wij met man en macht geprobeerd een waardige vervanger te vinden. Helaas is dat ons, in dit korte tijdsbestek, niet gelukt.

Wij begrijpen, en delen, uw frustratie dat deze bijeenkomst op het laatste moment geannuleerd moet worden. Helaas hebben wij de agenda van een Kamerlid niet in de hand. Op korte termijn zal er ongetwijfeld een goed alternatief georganiseerd worden.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd mailen naar het Hilversumse PvdA-raadslid Saami Akrouh ([email protected]).

*** Oorspronkelijk bericht ***

Volgende week dinsdagavond bespreekt het zeer bekende PvdA Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch de landelijke en regionale economie. Elke dag is de stand van ons land in het nieuws, elke dag vragen vele Nederlanders zich af of ze morgen nog werk hebben. Ook de maatregelen in het regeerakkoord roepen vele vragen op! Onder leiding van onze Saami Akrouh wordt u van harte uitgenodigd om mee te praten over het huidige kabinetsbeleid!

16 APRIL IN DE BIEB!

UITNODIGING

Dinsdag 16 April  a.s. organiseren de afdelingen Hilversum en Bussum van de Partij van de Arbeid een avond met Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch.

In het licht van de CPB cijfers zal deze avond gaan over het regeerakkoord en het landelijke beleid. Dit is dan ook de ultieme gelegenheid om uw mening te laten horen. De economie zal tijdens deze bijeenkomst centraal staan.

De bijeenkomst begint om 20:00 uur en eindigt rond 22:00 uur en zal plaatsvinden in de Openbare Bibliotheek aan de  ‘s-Gravenlandseweg 55 te Hilversum. De inloop is vanaf 19:30.

Het programma ziet er als volgt uit:

19:30     Start inloop
20:00     Korte inleiding door Saami Akrouh
20:05     Inleiding door Ahmed Marcouch
20:30     Discussie met publiek d.m.v. stellingen
21:00     Pauze
21:15     Interactieve discussie
21:45     Afsluiting & Borrel

U kunt u aanmelden bij het Hilversumse PvdA raadslid Saami Akrouh; [email protected]

Graag verwelkomen wij u op dinsdag 16 april om 19.30 met een kopje koffie of thee.