19 januari 2013

Stem op Saami Akrouh voor Hilversums politicus van het jaar!

Saami Akrouh (PvdA) is genomineerd voor de Frans Vrolijk-Award, publieksprijs voor Hilversums politicus van het jaar. Komende week kan de Hilversumse kiezer zijn voorkeur aangeven via Hilversum Dichtbij.

Saami neemt het op voor de belangen van jongeren in Hilversum.

Saami Akrouh heeft zich als jongste raadslid van Hilversum in korte tijd geprofileerd door het op te nemen voor de belangen voor jongeren, of het nou gaat om veiligheid in Hilversum of bijvoorbeeld om het behoud van de voetbalkooi in de Riebeeck. Volgens de website Dichtbij.nl wordt Akrouh wordt onder meer gezien als ‘een welbespraakt jong toptalent met originele plannen die veiligheid (na al het Groestgeweld van het afgelopen jaar, red.) op de kaart zette’.

Stem op Saami voor Hilversums politicus van het jaar

De PvdA is blij dat de inwoners van Hilversum Saami nu al erkennen als een opvallend en verfrissend nieuw gezicht in de Hilversumse politiek. We roepen iedereen dan ook op een stem uit te brengen op Saami Akrouh op de website dichtbij.nl. Er kan tot en met dinsdag gestemd worden!

Uitreiking van de prijs in Politiek Café

De uitreiking van de prijs vindt plaats in de uitzending van het Politiek Cafe op zaterdag 26 januari tussen 17.00 en 18.00 uur. Tevens vindt dan de uitreiking van de vakprijs plaats.

Stem op Saami Akrouh!

(onderaan het artikel)

Waar ben je naar op zoek?