7 februari 2014

Stem op Saami Akrouh als politicus van het jaar!

De Partij van de Arbeid heeft zich het afgelopen jaar weer veel in de wijken en buurten van Hilversum laten zien. Dat heeft zich ook uitbetaald in de poll van politicus van het jaar. Ons raadslid Saami Akrouh staat samen met Hans Roos van Hilversum1 aan kop van deze poll. Wij vinden het ontzettend leuk als Saami, net als vorig jaar, opnieuw als politicus van het jaar verkozen wordt. Daarom vrouwen en kinderen eerst, mobiliseer uw buurman en stem op Saami Akrouh.

Waarom op Saami?

Saami heeft laten zien dicht bij de mensen te staan. Daklozen, bijstandsmoeders en alle zwakkeren in onze samenleving konden op Saami en het ombudsteam rekenen. Saami zorgt ervoor dat deze mensen krijgen waar zij recht op hebben. Natuurlijk zijn wij als PvdA trots op onze Saami.

Hoe te stemmen?

De Partij van de Arbeid vraagt u onze Saami een steuntje in de rug te geven door op hem te stemmen. Dat kan via de link hieronder:

Stem hier!

Hilversum Dichtbij heeft er dit jaar alles aan gedaan om fraude te voorkomen, dat was helaas vorig jaar voorgekomen. Nu kunt u stemmen, maar slechts 1 keer per IP adres, men probeert het zo eerlijk mogelijk te houden!

Wij hopen dat u ons daarbij een handje wilt helpen. Ik hoop erop dat Saami Akrouh opnieuw politicus van het jaar wordt, ik gun het hem van harte! Hij zet zich keihard in voor alle Hilversummers. Saami laat zien dat ook jonge mensen maatschappelijk betrokken zijn bij de Hilversumse bevolking, een voorbeeld voor zijn omgeving!

Waar ben je naar op zoek?