29 januari 2014

Jetta Klijnsma in gesprek met bewoners Zonnehoeve

Staatssecretaris van Sociale Zaken, Jetta Klijnsma (PvdA), bezoekt zaterdag 8 februari verzorgingshuis Zonnehoeve in Hilversum. Samen met de super gemotiveerde en bevlogen lokale PvdA gemeenteraadskandidaten gaat zij in gesprek met bewoners en medewerkers.

Kleinschalige zorg met persoonlijke aandacht

Bij de Zonnehoeve krijgen mensen zorg op maat en wordt er geluisterd naar de wensen, daarom heb ik juist voor deze locatie gekozen. De zorg is kleinschalig en bewoners krijgen  persoonlijke aandacht. Goede gezondheidszorg voor iedereen, ook voor mensen met een lege portemonnee is ons veel waard. Daar gaan wij de komende jaren voor vechten. De staatssecretaris vindt zonnehoeve een hele goede keus.

“Wij staan voor een toegankelijke, betaalbare en goede zorg voor iedereen, die dicht bij mensen is georganiseerd”, vult Klijnsma aan. “Natuurlijk blijft de dokter of verpleegkundige verantwoordelijk voor de professionele zorg. Want die garanderen we altijd en overal.”

Zonnehoeve is gelegen op Landgoed Zonnestraal midden in het Loosdrechtse Bos. Het is onderdeel van Hilverzorg, dat gericht is op ouderenzorg.

Maar we gaan ook in gesprek met de Hilversummers in het dorp!

Na het bezoek aan het verzorgingshuis gaan Jetta Klijnsma en al onze super gemotiveerde lokale PvdA gemeenteraadsleden nog in gesprek met Hilversummers  in het dorp op De Groest. Gedurende de gehele afgelopen vier jaar tijdens de gehele raadsperiode voeren wij deze gesprekken, natuurlijk verzaken wij hier ook nu niet in. Juist de dialoog met de hilversummers is bedoeld om meningen te peilen, maar ook het gesprek aan te gaan over de goede dingen in uw wijk en/of buurt, maar ook de zaken die nog kunnen verbeteren! Voor ons is politiek de dialoog van twee kanten, dat maken wij al jaren waar in Hilversum!

Zonnehoeve:
Adres: Loosdrechtse Bos 9 in Hilversum